dimarts, 26 de febrer del 2013

SENTIT DEL DEJUNI


El dejuni és un mitjà que la persona utilitza
per crear un espai buit dintre seu
i permetre que hi penetri l’Esperit.

El dejuni dels pensaments atabalats,
dels sorolls i de les imatges
em sembla més adient i més adaptat al nostre segle
que el dejuni i l’abstinència de carn.

El dejuni revela un gresol dins el qual
el Foc diví em permet distingir
allò que és essencial i allò que és superflu.

El dejuni implica saber aturar-se,
i, gràcies a això, la persona perseverant
pot reprendre les energies que vaguen mig extraviades.

El dejuni permet orientar la nostra energia espiritual
i encaminar-la al seu destí original.

El dejuni em permet polir el mirall de la meva ànima,
i així percebre, sense taques, la imatge de la Presència
que jo porto dintre meu.

El dejuni permet, gràcies a aquesta visió,
conèixer l’eix de tota la meva existència. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada