dissabte, 29 de setembre del 2018

L'escrit del mes: OCTUBRE

COSTA POSAR EN MARXA EL NOU CURS

No és cap juguesca el títol d'aquesta pàgina. Hi ha motius per al desesper. Aquests dies m'he dedicat a parlar i a cercar. Les paraules ajuden però no ho són el tot. La recerca, com és el nostre cas, de vegades falla.

A què m'estic referint?

Aquest curs tan sols ha quedat el qui subscriu aquest article com prevere. Va marxar el P. Alvaro. M'he dedicat a cercar. Per això, fa uns dies comentava "estic a punt de tenir un fitxatge" (és a dir: un altre prevere ajudant)... però raons que no s'expliquen ens han portat al fracàs. I si després de la protesta no hi ha marxa enrere, ens quedem tan sols com constatem. ¿Per què em semblava possible el fitxatge?
Perquè es va acceptar en un Consell episcopal, del qual un servidor ja no en forma part.

Si això queda així els dies laborables tan sols hi haurà una Missa: ¿a les 9 o a les 19'30? O cal fer-les unes uns dies al matí i altres a la tarda? La decisió no és fàcil.
Els diumenges caldria repensar-los. Amb dues celebracions seria suficient. Però tallar-ho tot de soca-rel seria un pou de discòrdies. La pregunta està no tan sols en l'hora sinó en el nombre d'assistents. Hi ha dues hores molt poc participades, la de les 13 i la de les 20'45. Aquesta darrera amb molt poca puntualitat i participació fluixa. Bé, doncs, què cal fer?
Tal i com estem, em tocaria celebrar tres Misses cada diumenge. Que, seria lògic en llocs diferents, però no tant a la ciutat.

                                                                                                         Mn. Jesús

1 comentari:

  1. The Star Grand at The Star Gold Coast - JTM Hub
    Get 대구광역 출장마사지 The Star Grand at The Star Gold Coast (JTM) location map, reviews and 고양 출장안마 information 부산광역 출장샵 about The Star 하남 출장마사지 Grand 수원 출장안마 at The Star Gold Coast in Gold Coast,

    ResponElimina