dijous, 17 de gener del 2013

Set­mana de Pregària per la Unitat dels Cristians 2013

"<<Amb quina ofrena>>, es diuen, <<em presentaré al Senyor, com adoraré el Déu excels? ¿Em presentaré davant d'ell amb holocaustos, li sacrificaré vedells d'un any? ¿Es complau el Senyor en mil caps de bestiar o en deu mil torrents d'oli? ¿Haig d'oferir el meu primogènit per expiar la meva infidelitat? ¿Caldrà que ofereixi pel meu pecat el fruit de les meves entranyes?>> El Senyor respon: <<Ja t'han ensenyat, home què és bo, què espera de tu el Senyor: practica la justícia, estima la bondat, comporta't humilment amb el teu Déu>>." (Miquees 6, 6-8)

L'Arquebisbat de Barcelona inaugurarà la Setmana de Pregària per la Unitat dels Cristians, a la Catedral de Barcelona, divendres 18 de gener de 2013, a les 20:00h, en una celebració presidida per l'Emm. i Rvdm. Dr. Lluís Cardenal Martínez Sistach, Arquebisbe Metropolità de Barcelona, i amb la participació de representants de les diverses confessions cristianes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada